Egunkari digitala - Aula ikasNOVA gela - Ikasnova
Egunkari digitala - Aula ikasNOVA gela
Egunkari digitala
Hezkuntza etapa eta ikasturtea
Hezkuntza etapa eta ikasturtea
Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailak. British eredua.
Irakasleak eta talde parte-hartzaileak
Irakasleak eta talde parte-hartzaileak
5. eta 6. mailako irakasleak
Jardueraren deskribapena
Jardueraren deskribapena
Ikasturte honetarako José Mª Huarte HLHIPko ikasNOVA gelako taldearen proposamenetako bat egunkari digital bat argitaratu eta argitaratzea izan da. Proiektu horretan, argitalpenak ingelesez eta gaztelaniaz argitaratzen dira.
Ikasleen gaitasun digitala garatzeaz gain, ikastetxeko Hizkuntza Planean planteatutako helburuak lortzeko jarduerak egiten dira. Hori dela eta, proiektu hori erabat integratuta dago Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailetako ikastaroen programazioan. Ikasturte honetan proiektu honi ekin zaio hurrengo urteetan jarraitu eta finkatzeko. Proposamen honetan baloratu beharreko beste alderdi bat autoerregulazio lana da, talde kooperatiboetan. Jarraibideak, egin beharreko urratsak eta ekoizpen bakoitzaren baldintzak argi daude lanean hasi aurretik. Hala, ikasleek zehatz-mehatz dakite ikasNOVA gelan lan egitea espero dutela.
Ikasleen ardura da egunkariaren artikuluak eta edukia editatzea eta, ondoren, Google Sitesekin sortutako web orri batean argitaratzea. Lan hau oso modu sistematikoan antolatzen da ikasleei segurtasuna eta autonomia emateko. Irakasleak beti egongo dira adi zalantzak argitzeko, lana bideratzeko edo, beharrezkoa bada, birbideratzeko. Azalpenak, lan banaketa, etab. ikasgela arruntean egiten dira, ikasNOVA gelan sartu ondoren, guztiek dituzte helburu argi eta zehatzak lanean hasteko.
Egin beharreko urratsak
Egin beharreko urratsak
Proiektua hasi aurretik, erabaki behar da zein artikulu-mota argitaratuko diren egunkarian, eta horietako bakoitzaren arduraduna zein ikastaro eta taldetakoa den. Curriculuma erabaki horretan lagun diezagukeen tresna bat da, baina sormenerako eta beste irakasgai batzuen edukia sartzeko lekua dago beti, une jakin batean garrantzitsua iruditzen bazaigu.
Ikastaro bakoitzak dagokion edukia hizkuntza batean argitaratuko du, txandaka; esate baterako, urtarrilean, 5. maila gaztelaniaz argitaratzen da eta 6. maila ingelesez; otsailean, 5. maila ingelesez eta 6. maila gaztelaniaz. Lan horren sistematizazioak translanguaging-a errazten du 2Hren ikaskuntza-estrategia gisa.
Ikasleak 4-5 laguneko taldetan antolatzen dira, eta, ikasgelara joaten direnean, argi dute zer artikulu eta testu mota dituen esleituta hilabete horretarako eta zein hizkuntzatan.
Jarraitu beharreko prozesuarekin erkatzeko zerrendak eta testu-mota bakoitzaren egiturarekin jarraitu beharreko eskemak eskaintzen dira.
Motibazio-jarduera gisa eta egunkaria sortu aurreko urrats gisa, ikasleekin ikerketa-lan bat egin zen egunkari batek dituen atalen inguruan, eta inprimatutako egunkariak berrikusi eta aztertu ziren.
Ikastetxeko talde eta maila gehiago proiektu honetan ezagutarazi eta inplikatzeko asmoz,Kahoot tresnaegunkariaren edizio bakoitzaren edukiari buruz. Hartara, Lehen Hezkuntzako 3. mailatik 6. mailara bitarte sustatuko da irakurketa.
Egunkariaren edizio bakoitza jendaurrean partekatzen da familiekin eta ikastetxe osoarekin, web orrian, eta hezkuntza-komunitate osoari ematen zaio ekimen horren berri.
José Mª Huarte HLHIPko ikasNOVA gelaren arduraduna den Alicia Otamendiren aurkezpen honetan, proiektu osoa azaltzen da, eta hura gauzatzearen irudiak ikus daitezke.
Proiektu elebiduna zertan datzan azalduko digute ikasleek:
MartxoanEgunkariaren 1. edizioa.